8 Aralık 2010 Çarşamba

Başlarken...

Beni tanıyan herkes bilir. Hiç bir konuda ortam yoktur. Ya siyahtır ya beyaz, ya heptir ya hiç. Pek kolay kolay azla yetinmem, hep en iyisi olmalıdır yaptıklarım. En azından kendim için.
Birde çabuk sıkılırım, istediğim gibi gitmezse hemen pes ederim, ne olsa başka birşey bulurum çünkü.
Sabırsızımdır, birşey yapmak istersem tatlı cadı gibi burnumu oynatıp hemen olsun isterim.
Senelerdir en sevdiğim şey roman okumaktır. Bu nedenle de hep yazmakta isterim. Annemle babamı anlatan bir kitap yazığ bir günde Nermin Bezmen, Ayşe Kulin olmak isterim mesela. Hep planım vardır ama sabrım ve vaktim asla.
Sonunda geçen hafta çıktığım Küba tatilinden sonra hadi dedim başla. Herkes tatile çıkarken sorar bana.. Çok gezdiğim için sayısız mail attım tavsiyelerle dolu. E o da zor oluyor. Şimdi herkes Küba’yı soracak.  O zaman başlıyorum artık, en azından gezi notları ile.. Buyrun bakalım, maymun iştahlı Yosun ne kadar dayanacak...

1 yorum:

  1. Yosun ablacım hayırlı olsun, hemen izlemeye aldım seni :)
    bakalım nereleri gezicez, neler yiyip içeceğiz seninle beraber :)

    YanıtlaSil